wierdasalways

Alla inlägg under mars 2013

Av Wilma Helin - 10 mars 2013 02:51

Inte hänt så mycket men just nu sitter jag och dör till Covers av Jon o.o


Alla hans covers finns HÄR o tycker verkligen att ni ska lyssna. Jag är typ död just nu.... Gonatt<3

Av Wilma Helin - 7 mars 2013 21:36

Har inte hänt mycket idag så ingenting att skriva om riktigt xd


Skulle vakna halv 7 imorse för att duscha men sängen var för skön så det hann jag inte, försov mig också så kom typ 10 minuter försent... Jag är så duktig ibland! Hade lust att dra ut cykeln o cykla till skolan då det skulle gått fortare och jag hade hunnit men den står i gammla lekstugan och då måste man gå i massa snö i orkade inte släpa ut den därifrån så kom försent istället, bra Wilma! Aja som jag sa så har jag ingenting att skriva om dagen så blir att plugga ett tag nu innan jag ska lägga mig för att inte sova över igen xd Prov på torsdag så :( Aja gonatt med er<3

Av Wilma Helin - 6 mars 2013 21:41

Sent men ja... Hade Caramell o gick jätte bra! :D Han var skit duktig och klarade av övningarna riktigt bra! :) Det var mycket vändningar och bommar o sånt och det dunsade till på cafeteria läktaren en gång då dom målade hinder så då skulle han ju vara lite rädd för den också men det löste sig! :) Han var jätte duktig i galoppen och blev faktiskt bara rädd två gånger ;) Finns egentligen inte mycket att skriva om lektionen förutom att jag är sjukt stolt över min lilla bebis ;) Jag själv måste väl träna på att ha ner hälarna och formningen i snäva svängar :)


Blir hoppning på måndag och hoppas det går lika bra då! :D Blev också tårta i måndags då jag ramla av förra tisdagen så efter lektionen blev det tårta mums som jag bakat :3

Av Wilma Helin - 4 mars 2013 21:09

Orkar inte blogga om ridningen idag utan kan bara säga att Caramell var helt fantastisk! :D Så stolt över honom!<3 O tårta blev det också då jag ramla av i tisdags ;)

Av Wilma Helin - 3 mars 2013 01:15

Orkade int blogga igår kväll för va så himla trött o dessutom sov Elin här så datorn fick va av ^^ Vi var ut o gick ett tag vid 8-9 på kvällen o helt plötsligt stannade en vit ful bil ungefär 20-30meter ifrån oss o stängdes av, då fick vi jäkligt mycket panik, vände om och sprang så fort vi kunde därifrån xd Vi trodde det var nå jäkla våldtäcksman eller något O.o Sen gick vi in o var inne resten av kvällen xD Vi titta på film o Elin somnadr vid typ 12 medan jag bytte film två gånger, hämtade en kudde + en filt(Elin hade tagit mitt), gick på toa o fixade innan jag somnade in till en film ungefär vid 3 xd. Elin åratar väldigt fint i sömnen ibland måstr jag säga XD. Hon väckte mig typ 5 på morgonen då jag hafe råkat sparka henne eftersom vi låg "skafötters" på ett väldigt konstigt sätt... Då gick vi in till mammas säng eftersom hon sov nere så fick vi sova där ^^. Idag när vi vakna tog det typ 1 timme innan vi bestämde vad vi skulle äta till frukost, drt blev makaroner o korv. Sen satt vi vid tv någon tv innan vi gick på marknaden, stötte på nå fyllo som hälsa och som tur var gick iväg från marknaden ;). Vi käpte 4 påsar brända mandlar(två var) innan vi gick hem.Nu ligger Elin o sover, hon har int pratat i sömnen än men vi får se om hon gör de snart xD Aja ska sova nu, gonatt <3


Ps. om något är felstavat är det för att jag sitter vid mobilen o allting laggar. Ds.

Av Wilma Helin - 1 mars 2013 16:28

Varit på vintermarknaden och hittade det enda stådet som sålde 1D posters! :D O dom var inte små heller så köpte en för 59kr :D Ska sätta upp den på väggen sen o bara ligga o titta på den som den läskiga stalkern jag är! ;) Närå, men ska sätta upp den sen, den är fett snygg! ;D

 

Visst e den snygg? :3

Av Wilma Helin - 1 mars 2013 01:03

Jag kan verkligen inte bowla o.o Fast idag gick det inte alls bra! Fick 2 strikes men annars fick jag typ ingenting :( Natingen gick det skit bra eller så gick det inte alls :/ Snitt poängen blev 57 o sen kommer jag inte ihåg vad jag fick totalt men mellan 150-250 poäng i think :). Vi bowlade i gävle och åt sen på mcdonalds :D Då kom också Jossans och Fannys föräldrar och va med o åt :3 Vi skapade "lutande burken på mcdonalds".... Der var en väldigt fin burk som va sne och var fullpoppad med kartong bitar från pommesfrites packetet(eller vad det nu heter) o från massa andra packet, typ från såna är stora hamburgare o sånt. O man ska inte vara rädd för att göra bort sig i vår familj.. För det går inte xD. Aja ska sova nu, gonatt beautiful people!<3

Av Wilma Helin - 1 mars 2013 00:43

Var ju i rönnåsen i tisdags innan ridningen o åkte pulka o sånt. både Petter och Theo var där men dom åkte slalom med Jesper när jesper, jag, mamma, jossan och Jens dött i backen några gånger. Åkte pulka o välte några gånger xD. Vi drack varm choklad och hade allmänt mysigt och medan Jesper åkte slalom så gick vi upp till rönnås stugan o fikade ^^ Vi köpte såklart med något åt honom också ;). Eftersom man går upp för en ganska brant backe när man ska upp till stugan så blir det ganska jobbigt o i slutet lyfte Jens upp mig på hans axel o gick upp så jag slapp gå cx Mamma o Jossan blev nog lite avundsjuka på att jag slapp gå :3 Backen är så brant så en Ockelbo skoter kommer int upp o.o(skrev specefikt Ockelbo skoter då dom suger xd). Finns då inte mycket mer att skriva om detta så... Tror jag ska sova nu... Är sjukt trött xd Men blir nog ett inlägg om bowlingen idag innan jag lägger mig :) Cya<3

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej, jag heter Wilma och är 14(snart 15)år :)Denna blogg kommer väl mest handla om mina vardagar och blir väl lite One direction och musik ibland också :) Hoppas ni gillar det och lämna gärna en kommentar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på era semlor? ;)
 Grädde och mandelmassa
 Grädde och vaniljsås
 Vaniljsås o mandelmassa(Går det att ha de?))
 Grädde
 Vaniljsås
 Mandelmassa
 Någonting annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards