wierdasalways

Alla inlägg under juli 2014

Av Wilma Helin - 6 juli 2014 22:09

Var ju Ockelbo marknad för 1 ungefär vecka sedan och jag kan ju inte hålla mig ifrån att gå dit så på torsdagen(förra veckan då) så tog jag ut pengar utifall jag skulle hitta nå(köerna till bankomaterna brukar va typ sjukt långa på marknaden så bättre att ta ut i förväg). Gick både fredag och lördag men såg ingenting som jag riktigt ville ha men sen när jag gick på söndagen med Lotta o pappa hitta jag helt plötsligt massa saker ;) Kanske för att Lotta stannar vid massa stånd medan de andra bara fortsätter gå så inte hunnit riktigt titta de andra dagarna.. :| Men aja, blev iallafall att jag köpte en onsie, en väska och en plånbok ^^ Allt för 400kr vilket är sjuukt billigt då en ungefär likadan plånbok typ kostar 600kr i affären.
Bilder på väska o plånbok nedanför! ;)

Sjukt svårt att få rättvisa bilder på väskan p.g.a dess färg, den är mycket snyggare i verkligheten :)

Plånboken är riktigt bra då den är rymlig och man får plats med mer än bara pengar o kort ^^

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej, jag heter Wilma och är 14(snart 15)år :)Denna blogg kommer väl mest handla om mina vardagar och blir väl lite One direction och musik ibland också :) Hoppas ni gillar det och lämna gärna en kommentar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på era semlor? ;)
 Grädde och mandelmassa
 Grädde och vaniljsås
 Vaniljsås o mandelmassa(Går det att ha de?))
 Grädde
 Vaniljsås
 Mandelmassa
 Någonting annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards