wierdasalways

Alla inlägg under maj 2013

Av Wilma Helin - 29 maj 2013 16:30

Har varit sjukt fint väder både idag o igår så några i min klass har badat både idag o igår x) Har massa filmer på de o kan säga att man själv blev sugen på att hoppa i fast hade inge ombyte o orkade int sitta blöt på lektionen cx Fast just nu har det fina vädret övergått till moln o det blåser sjukt mycke :( Ska på konfa ikväll också så får se hur de går, var tre veckor sen nu :o

Av Wilma Helin - 26 maj 2013 23:15

Den dåliga uppdateringen denna vecka har varit p.g.a att jag inte haft nå internet... Min broder satt o ladda hem filmer så vårt internet hemma vid mamma tog slut :| Har inge eget internet heller sååå.... Har haft internet i skolan men då har jag inte kunnat blogga då det mest känns weird att hela tiden uppdatera om vad jag gör, det är liksom inget underhållande eller viktigt ändå :)
O i fredags hade jag endast internet från halv 10 till 11 då jag var ledig från skolan(skulle till sjukhuset) o åt frukost hos en av våra kompisar i sandviken. Då känns det också weird att blogga då hon har en liiiiten dotter som gärna vill leka o vill helst inte sitta med mobilen då. O under helgen har jag varit helt utan internet så blev ganska bra spammad på kik :| aja ska sova nu, gonatt<3

Av Wilma Helin - 19 maj 2013 18:54

Idag är det 11 dagar sen jag fick se mina största idoler, mina förebilder o mina hjältar live i friendsarena<3 Man kan inte veskriva känslan av att man var där, det var magiskt. Alla personer var där av samma anledning, alla var så sjukt taggade, visst fanns det föräldrar o pojkvänner(tycker det var sjukt gulligt att dom följde med) som inte var så taggade men alla andra, all directioners. Innan lillarna ens hade kommit ut på scen var alla sjukt taggade o när det spelade "gagnam style", "all the single ladies" o " I loke to move it" så var det fantastiskt! Alla sjöng med, dansade o nästan alla i arenan dansade så jag kan ju säga att det såg häftigt ut! Det var så sjukt mälktigt o går inte att beskriva i ord. O när killarna väl sjöng pratade o allt var det inte bara att alla skrek som man hör på yt klipp, man gav killarna respekt o var tyst när dom prata o istället för att skrika hela tiden i sångerna så sjöng alla med, viss blev det skrik lite då o då men annars sjöng alla med o det kändes så sjukt mäktigt! Kan fan inte beskriva det så ni kan förstå känslan, men det jag jan säga är att det var bästa kvällen i mitt liv <3

:c

Av Wilma Helin - 15 maj 2013 09:43

Allting känns skit idag :c på gråt humlr o så måste killarna va extra dryga -.-

Av Wilma Helin - 13 maj 2013 20:07

Känns som jag alltid säger förlåt för min uppdatering... Men jag är väldigt dålig på att uppdatera men jag har liksom inte tid att göra det så ofta. Jag har ibland väldigt mycket o göra och ibland så vill jag mest njuta av stunden istället för att sitta framför min telefon/dator o uppdtarera min blogg.. Vill njuta av tiden också liksom... O på kvällarna har jag inte riktigt haft ork att uppdatera så min ff har blivit lidande också, ska försöka få ett inlägg per dag här iallafall :).

Red iallafall Caramell idag o han var riktigt duktig :). Lite slö men det gick liksom o få igång honom, vi testade på o rida kadrilj(stav) o Caramell vill helst inte lämna plats mot väggen. Så när Simson red närmast väggen så var jag tvungen att trycka ut Caramell typ hela tiden i svängarna men det gicl bra o ingen blev mosad x) Men nu ska jag sätta mig ute o göra läxor ^^

Av Wilma Helin - 7 maj 2013 21:46

Bara en dag kvar till jag får se det band jag älskar, få se dom sjunga, dansa, prata o fjanta sig på scen o.o Är helr overkligt för mig fortfarande, kommer nog stå o storböla när det väl har börjat x)

*.*

Av Wilma Helin - 6 maj 2013 19:49

Dålig uppdatering jag vet, sorry, men dagens ridlektion alltså *.* Tror aldrig jag varit så nöjd! Vi hade hoppning o Caramell för så sjukt duktig! Pigg och lydig för hjälperna, han var riktigt framåt o även fast jag fick trycka på honom ibland kände man att han verkligen ville. Han var så sjukt duktig så jag vet inte vart jag ska ta vägen, min älskade bebis :'). Älskar verkligen honom :'). Även fast vissa lektioner är skit o man bara vill dö så kommer det dom här gångerna då man bara älskar det! Så sjukt stolt över honom, han kan ju hoppa! :')

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej, jag heter Wilma och är 14(snart 15)år :)Denna blogg kommer väl mest handla om mina vardagar och blir väl lite One direction och musik ibland också :) Hoppas ni gillar det och lämna gärna en kommentar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på era semlor? ;)
 Grädde och mandelmassa
 Grädde och vaniljsås
 Vaniljsås o mandelmassa(Går det att ha de?))
 Grädde
 Vaniljsås
 Mandelmassa
 Någonting annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards