wierdasalways

Alla inlägg under maj 2014

Av Wilma Helin - 29 maj 2014 23:53

I alla jäkla tonårsfilmer så får en tjej en crush på en kille, dom gillar varandra men under ungefär hela filmen händer massa drama eller något sånt men fortfarande så får tjejen killen i slutet när allt löser sig. Hon får alltså sin crush, VARFÖR HÄNDER INTE DETTA MIG LIKSOM WTF? jag vet, det är en film men vafan, I want it to happen XD okej ska sluta "klaga" och gå o lägga mig, nattii

Av Wilma Helin - 29 maj 2014 21:29

I förrgår hittade jag alltså ett nytt band när jag skulle lyssna på 5sos, dom heter alltså 7 Minutes in heaven(7MIH), detta har nu bara gått utför då jag verkligen gillar 7MIH och jag har crushat ner mig i en av bandmedlemmarna = Timmy Rasmussen. Han verkar va en så grymt gullig kille och hans utseende döööödar, dessutom är han jätte duktig på att sjunga så de är ju inget minus. Tycker mest synd om alla som måste stå ut med hur mycket jag tjatar om honom och hans band.. Borde vara vääldigt irriterande... Men ja, jag har alltså kärat ner mig i ännu en bandmedlem, som är 21 år o bor i Chicago?

Bilder måste ni ju få också ;) men han är min, så se men inte röra ;) #SkämtÅsido

Sen satt jag o halvgrät och fangirlade i ungefär 10 minuter åt detta, för ja, de är Timmy/hans band, dom vet att jag existerar och de vill komma till Sverige, SCORE

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej, jag heter Wilma och är 14(snart 15)år :)Denna blogg kommer väl mest handla om mina vardagar och blir väl lite One direction och musik ibland också :) Hoppas ni gillar det och lämna gärna en kommentar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på era semlor? ;)
 Grädde och mandelmassa
 Grädde och vaniljsås
 Vaniljsås o mandelmassa(Går det att ha de?))
 Grädde
 Vaniljsås
 Mandelmassa
 Någonting annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards