wierdasalways

Alla inlägg under april 2013

...

Av Wilma Helin - 26 april 2013 08:55

Vaknade 20 över 8 o var klar kvart i 9... Ska åka till station snart men orkar inte resa mig... Är typ skit trött... :[ Aja... Sista dagen så får ju sova ikväll o länge imorgon :3 ska cykla nu va tidig igen ^^ bye

Av Wilma Helin - 26 april 2013 00:02

Idag har jag typ inte gjort någonting x) Fick en Ipad att sitta med när jag kom o satt o glodde på google earth i typ en timme, sen kom Jossan o Jens o så gjorde jag o Jossan en stop motion film innan vi gick o åt på subway för maten var inge god :3. När vi kom tillbaka fick jag vara med 2:orna medan dom höll på med nå gips så satt jag på google earth i typ en timme till o visste verkligen inte vad jag skulle söka på så satt typ bara där o blädrade runt x) Det var liksom det enda programet som man inte behövde ljud till, knäppa foton på sig själv eller saker runt omkring så fick bli det då de andra ändå inte verka nå kul :[. Jens kom o hämta mig o sen så gick vi till stationen och åkte hem :3 Är typ sjukt trött så kommer väl somna ganska snabbt, man blir rätt trött av att behöva åka 2ggr per dag o sen försöka komma på nåt att göra och dessutom lägga energi på onödiga saker :S. Men imorgon är det sista dagen vilket är rätt skönt men ändå väldigt tråkigt :(. Aja... Slipper åka tåg sen iallafall x). Gonatt<3

Ps. Fattar verkligen inte varflr bilder blir upp o ner när jag lägger till dom via mobilen... Min slenderwoman blev liksom upp o ner :/ :( Ds.

Av Wilma Helin - 25 april 2013 00:01

I inlägget igår skrev jag ju att ibmåndags klarade jag inte ens av att ta mig till tågstationen själv o ännu mindre till rätt spår o så, men gissa vad! Idag åkte jag själv hem o tog rätt tåg o allt :D Även fast Jossan visat mig var jag skulle gå o allt men var ändå nervös för hatar att åka själv o när jag väl gör det så tänker jag på allting som kan hända x). Typ som att jag skulle gå på fel tåg eller att jag skulle åka för långt eller helt enkelt missa tåget, så ganska stolt ändå :3 Var lite tråkigt då jag inte hade nå hörlurar med mig så fick sitta o lyssna på hur det lät när tåget åkte istället... Cyklade sedan hem o jäklar vilket motvind det var o.o om jag skulle sluta trampa i typ 10 sekunder hade cykeln stannat o nästan börjat rulla bakåt o.o Blev kallt o jobbigt o när jag kom hem var jag riktigt trött även fast jag inte gjort så mycket x) Började med att jag fick sitta med 1:orna o titta på vad dom gjorde o lyssna medan dom pratade helt random, rätt snälla personer egentligen även fast dom var väldigt random ;). Men gick sen o åt med Jossan för ville inte äta själv senare :c Lånade Jens kort upp till bildhuset så jag kom in på morgonen vilket var väldigt skönt för annars hade jag fått stå o vänta x). Sen följde jag med Kaspers klass o var med på galleriK o lyssnade i några minuter på en kille, tittade på tavlor innan Jossan hjälpte mig till tåget ^^. Sen vet ni ju hur det blev om ni läser förra inlägget ;). Fick vänta i en timme innan tåget kom ;). Aja... Nu regnar det ute o jag ska sova så gonatt ^^<3

Av Wilma Helin - 24 april 2013 13:12

Nu ska jag vänta på tåget hem i en timme.. Får åka helt själv o sen cykla hem... Jossan har visat mig vilket spår det kommer på så får se om jag hittar ;) Internet suger och Fb, dv, instagram o kik är typ blockat eller nå så..... Får väl sitta helt forever alone i en timme...

Av Wilma Helin - 23 april 2013 22:54

Var andra dagen på vasa idag! :D Var lite rädd att jag inte skulle hitta till skolan då igår när jag skulle hem var jag först tvungen att ringa mamma så hon kunde guida mig till stationen över telefonen o sen väl framme vid stationen var Sabina tvungen att hämta mig så jag hitta till tåget x) Men hittade i morse så jag är glad! :D När jag kom till centrum så började en polisbil jaga en moppe, ganska fail egentligen då dom bara åkte runt o han på moppen hade ju ingen chans x)

Aja kom in till bildhuset på en gång också då Anna-Carin kom samtidigt som mig till skolan, annars hade jag få stått utanför o väntat tills någon kunde släppa in mig då jag inte har nå kort in till bildhuset xc Fick börja med att gå runt uppe på bilden o knäppa kort med en av deras kameror för jag ska tydligen dokumentera sen ;). Jens o Kasper hade bild så jag, Johan, Kaspet o Jens satt inne i bildsalen o rita, eller Kasper satt typ o spela hela lektionen men jaja x). Ritade slenderwoman då jag inte fick till ögon o mun på tjejen så då fick det bli vad det blev, är ganska nöjd över den ändå :) Vi hade lunch och har faktiskt haft tur o få platser på en gång både idag o igår så vi får hoppas att det fortsätter! ;) Sen hade Jens o Kasper bild igen o vi fortsatte med vårt arbete, jag satt mest o fortsatte på min teckning så jag inte visste vad jag skulle göra annars o denna gång var det Kasper o Johan som var mest koncentrerad på lektionen medan vi andra satt o hade lite roligt imellan åt ;) Skönt när dom andra satt o gjorde andra saker i andra rum också(alla gjorde sina PA grejer) så vi fick mest sitta själva ^^. Väldigt roligt o chill :3 Följde också med på musiken sen då vi var tvungna att gå direkt till stationen därifrån så fick va med o spela gitarr o sånt, dom hade typ musiklektion i 2 timmar så det blev ju tråkigt efter ett tag men mycket roligare än på perslunda iallafall ;). Vi åkte med 17.10 tåget så var hemma typ 17.30 sådå jag var tvungen att cykla hem medan Jens fick skjuts för mamma har ingen krok på bilen xd. Men kom ändå hem typ samtidigt som dom o då cykla jag så x). Nu ska jag sova. Gonatt ^^<3

ps.Förlåt om de är nå felstavningar men sjukt jobbigt att läsa igenom inlägget när man är på mobilen :s... Ds.

Min slenderwoman på bilden nedanför :3

Av Wilma Helin - 22 april 2013 14:41

Sitter här själv i en soffa uppe i bildsalen :3 har suttit vid datorn ett tag men dom var tvungna att använda den så nu ska jag försöka komma på nå nytt ;) Ganska chill ändå :3 Åker hem på 16.10 tåget o får se om jag hinner med ridningen ;) Ritade tidigare idag med graffiti penna o det blev en emo flixka x) var inte meningen att det skulle bli det men hade verkligen ingen fantasi o de blev bara så x)

o.o

Av Wilma Helin - 19 april 2013 22:10

Ska fortsätta droga Jon D's covers medan jag försöker fatta varför bilderna från mobilen blir upp och ner o.o Lite konstigt tycker jag...

Detta är min favorit cover av Jon: ---> http://www.youtube.com/watch?v=fh6nywQIVjI&list=PL8hZ_pfccTrDDJe19gNRQrgVqfJ5CQ4PB






Ps. Kan finnas felstavningar i inläggen då jag fått pappas tangentbord och det är skittrögt på vissa tangenter och jag slår snart sönder det för ibland går det inte ens att trycka ner en tangent eller så glappar det så jaa... Ds.

Av Wilma Helin - 19 april 2013 21:30

Var ju på arbetsprov idag. Tog EKG när jag var helt avslappnad först med nå saker jag aldrig sett frörut, det var typ sugproppar eftersom dom var tvungna att sitta kvar senare, var riktigt coolt egentligen förutom att en började göra ont efter ett tag :s Fick sedan cykla med dom på o motståndet ökade varje minut o så fick jag säga till när jag blev trött. Vet faktiskt inte hur länge jag cyklade men det var ett tag iallafall o eftersom sköterskan ska ta prover och sånt hela tiden medan jag ska försöka ligga mellan en markering på en mätare så tappar jag koncentrollen och slutar nästan trampa så hon fick påminna mig ibland när hon skulle ta puls x) opps xD Men när jag var klar bytte jag kläder eftersom jag hade mjukisbyxor ch slapptröja och vi skulle till valbo så hade ingen lust att gå i slappkläder då x) Aja sjukus besöket gick iallafall bra! ;)


I valbo


Då både jag och mamma var sjukt hungriga när vi väl kom till valbo så gick vi direkt till subway och åt. Själv äter jag en stor acka(30centimeters) då jag inte blir mätt på en 15centimeters :s Subways mackor är dom godaste jag ätit, tröttnar aldrig på dom :3 Vi började sedan gå runt, mamma letade en halsduk och jag gick mest efter och suktade efter grejer x) Mamma köpte One direction samlarkort åt mig, dom flesta var på Niall ;) Och jag kan seriöst säga att jag hittade ringar på varje affär som vi gick in på, jag är typ förälskad i ringar! Iallafall dom som är helt random... Älskar mustasch ringar, och mustasch halsband, dunno why har bara fastat för dom :3 Mamma var iallafall snäll och köpte en ring åt mig, en orm som slingrar sig över två fingrar och har en öppen mun så man kan kan ha det tredje fingret i munnen för annars skulle den vara alldeles för mycket i vägen :/ Men nu är den ju inte de ^^. Älskar den verkligen :3 Är fast för random ringar och när jag blir vuxen kommer jag fasta i en liten lägenhet med mina random ringar och leva på nudlar ^^

 

Bjuder på en bild från 7:an x)

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej, jag heter Wilma och är 14(snart 15)år :)Denna blogg kommer väl mest handla om mina vardagar och blir väl lite One direction och musik ibland också :) Hoppas ni gillar det och lämna gärna en kommentar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på era semlor? ;)
 Grädde och mandelmassa
 Grädde och vaniljsås
 Vaniljsås o mandelmassa(Går det att ha de?))
 Grädde
 Vaniljsås
 Mandelmassa
 Någonting annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards