wierdasalways

Alla inlägg under september 2013

Av Wilma Helin - 26 september 2013 00:27

Sorry för dålig uppdatering(ännu en gång*suck*) men denna vecka har jag inge internet förutom när jag får låna av mamma :/ Men har också praovecka denna vecka o praoar på en bondgård i mo o de e så sjukt kul :D kor e faktsikt väldigt inteligenta(även fast man inte tror de) o dessutom är dessa kor så grymt snälla också :3 De jag är hos har kalvar som fortfarande dricker mjölk, lite äldre kalvar som har både en stål inhängnad men också en med band(vet inte vad de heter för jag her hjärnsläpp) o så har de mjölkkor :3 Tror de har ungefär 45st med namn o har typ lärt mig 5 XD En av korna e också super lesbisk såå XD men ja, ganska tråkigt att läsa om så ska int skriva om de nå mer. Gonatt<3

Super söta Åsa :') en av kalvarna som går ino dricker sin mjölk :3 Lite i hink o lite i nappflaska ^^

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej, jag heter Wilma och är 14(snart 15)år :)Denna blogg kommer väl mest handla om mina vardagar och blir väl lite One direction och musik ibland också :) Hoppas ni gillar det och lämna gärna en kommentar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på era semlor? ;)
 Grädde och mandelmassa
 Grädde och vaniljsås
 Vaniljsås o mandelmassa(Går det att ha de?))
 Grädde
 Vaniljsås
 Mandelmassa
 Någonting annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards